تحقیق فوتبال

دسته بندي : علوم انسانی » تربیت بدنی
دانلود تحقیق در مورد فوتبال،
در قالب doc و در 41 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
تاریخچه
پیدایش فوتبال نوین
تاریخچه فوتبال در ایران
تکنیک ها
1. تعریف تکنیک
2. مهارت
3. دریبلینگ: اصول
4. پاس و حمایت
بغل پا
روی پا
داخل و خارج پا
5. کنترل
6. سر زدن: اصول
7. شوت زدن
تعریف
اصول
8. تاکتیک ها
تعریف 
انواع تاکتیک
دفاع انفرادی
دفاع گروهی
ضربات ایستگاهی
حمله گروهی
منابع


مقدمه تحقیق:
بازی فوتبال در دنیای امروز، مردمی ترین بازی است. بر روی زمین های متعدد می توان کودکان، نوجوانان، جوانان و حتی بزرگسالان را مشاهده کرد که با شادی و شعف به دنبال توپ می دوند. در مکان های مختلف مانند پارک ها و باشگاه ها، مدارس، دانشگاه ها و حتی گوچه ها برای تفریح و آموزش، فوتبال بازی می کنند.
مردم به فوتبال نسبت به دیگر ورزش ها علاقه بیشتری دارند، به همین دلیل حتی سیاستمدارها نیز برای ورزش پرطرفدار فوتبال، ارزش قائل می شوند و کشورهایی که پیشرفته ترند، نیز فوتبال قوی تری دارند.
وجود هنرنمایی ها، خلاقیت ها، ریزه کاری های انفرادی و گروهی در بازی فوتبال، سبب گردیده که بازیکنان و تماشاچیان با هیجان زیادی این بازی را تماشا کرده و علاقه بیشتری به آن نشان دهند. فوتبال در ایران گهگاهی دارای درخشندگی هایی بوده، ولی سیاست غلط و عدم برنامه ریزی پایه ای و اصولی باعث شده که یک روند خاص را هیچ گاه طی نکند و قابل مقایسه با سایر کشورهای تراز اول دنیا نباشد، در نیروی جوان ما شور و علاقه و پشتکار و خواستن وجود دارد، ولی نواقص همان طور که گفته شد از عدم مدیریت صحیح و برنامه ریزی غلط و کیفیت و کمیت تعلیمات است، شهر ما نیز از این موضوع مستثنا نبوده، جوانانمان، فوتبال دوستان، پیش کسوتان و فوتبال فهمان از آن رنج می برند و همواره فاصله مان از فوتبال پایه ریزی شده و اصولی و به طور کلی از فوتبال جهان، بیشتر می شود ...
دسته بندی: علوم انسانی » تربیت بدنی

تعداد مشاهده: 12607 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 41

حجم فایل:727 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل