مجموعه 27 فیلتر پرکاربرد دیده بان بازار سایت TSE (بورس اوراق بهادار تهران)

دسته بندي : علوم انسانی » اقتصاد
دانلود مجموعه 27 فیلتر پرکاربرد دیده بان بازار سایت TSE (بورس اوراق بهادار تهران)،


توضیحات:
مجموعه حاضر، شامل 27 فیلتر پرکاربرد دیده بان بازار سایت TSE (بورس اوراق بهادار تهران) می باشد. این مجموعه شما را قادر می سازد تا لحظه به لحظه، از تحولات بازار بورس مطلع باشید ور در بهترین زمان، بهترین تصمیم را بگیرید. آموزش های لازم جهت استفاده از این فرمول ها، در سایت TSE (بورس اوراق بهادار تهران) و در قیمت امکانات جدید موجود، می باشد.

راهنمای استفاده:
ابتدا فایل rar را باز نمایید. مشاهده می نمایید که این فایل، شامل 27 فایل با فرمت txt می باشد که هر یک دارای فرمول هایی است. این فرمول ها باید در قسمت فیلتر، در بخش امکانات سایت www.tsetmc.com (مدیریت فن آوری بورس تهران)، قرار گیرد تا شما را به خوبی، از تحولات بازار آگاه نماید.


راهنمای گام به گام:
1- ابتدا وارد سایت مدیریت فن آوری بورس تهران (www.tsetmc.com) شوید. 
2- سپس در قسمت بالای سایت، بر روی منوی فیلتر (مدیریت و ساخت فیلتر) کلیک نمایید. در پنجره باز شده، گزینه فیلتر جدید را انتخاب نموده تا کادری نمایان شود که از شما، نام فیلتر و کد فیلتر را می خواهد. 
3- نام را به دلخواه وارد نموده و سپس هر یک از کدهای مربوط به این مجموعه را، جداگانه در فیلتری مجزا وارد نموده و در انتها گزینه تأیید را بزنید. پس از این کار، شما 27 فیلتر جداگانه خواهید داشت.
دسته بندی: علوم انسانی » اقتصاد

تعداد مشاهده: 19916 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: txt

تعداد صفحات: 27

حجم فایل:6 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل